|
Post by saalistaja on Aug 4, 2007 13:23:12 GMT 2
Kuvittelen huomisen, mä majavaa voi nähdä en. Pääkallo löutyy valkoinen - Varrella virran!
Rakkaus on iloinen asia, mutta sitä pitää myös vaalia kuin lasista kukkaa kämmenellä. Kukka voi säröillä ja mennä rikki
|
|
|
Post by vohveli on Aug 4, 2007 13:29:54 GMT 2
Rakkaus on iloinen asia, jota pitää myös vaalia kuin lasista kukkaa kämmenellä. Se voi säriöillä ja mennä rikki. Melkein oikein! Marsun poikaset osavat jo kävellä ja niillä on karvat heti kun ne syntyvät
|
|
Hiswa
Vastakuopattu
I wonder if they're going to miss it?
|
Post by Hiswa on Aug 4, 2007 14:09:24 GMT 2
Marsun poikaset osaavat jo kävelläe ja niilla on karvat heki kunne syntyvät.
xD
Rakkaus on lumivalkoinen, hah ei taida?
|
|
|
Post by saalistaja on Aug 4, 2007 16:16:41 GMT 2
Rakkaus on lumivalkoinen, hah ei taida?
Ei rakkaudella ole mitään väriä, eihän se oli aineellinen asia. Se on vain tunne, tosin, punaista sanotaan usein rakkauden väriksi.
|
|
|
Post by vohveli on Aug 4, 2007 18:33:34 GMT 2
Ei rakkaudella ole mitään väriä, eihän se oli aineellinen asia. Se on vain tunne, tosin, punaista sanotaan usein rakkauden väriksi.
Jee!
Joku pösilö laulaa, että rakkaus on lumivalkoinen. Se on punavalkoinen, kuten meidän Asterix
Asterix=Meikän marsu
|
|
|
Post by phantasmagoria on Aug 4, 2007 18:45:48 GMT 2
Jok upäsilö klayaa, että rajjays i kynuvakjiubebm. Se in oynavakjiubebm jytwb neudln asterux,
KAVERIN näppis, tämmöinen kiemurainen pöytäkoneen ja minulla itselläni on kannettavan.. ^^'
Jos tuo yksi ei lopeta noitten homolaulujen laulamista, väännän siltä kaulan solmuun.
|
|
|
Post by vohveli on Aug 4, 2007 19:07:14 GMT 2
Mä luin epävahingossa tuon Delin "pösilö" sanan: Epäsikiö xD
Jos tyo yksi ei opeta noisen gomolaulujen laulamista, väännän siltä kaulan solmuun.
Jos oma kone ei toimi huomenna, hirtän sen ja poltan sitten roviolla.
|
|
|
Post by saalistaja on Aug 4, 2007 19:33:05 GMT 2
Jos oma kone ei toimi huomenna, hirtän sen ja poltan sitten roviolla.
Keskiaikaisia tappokeinoja. Sähkötuoli voisi olla tehokas
|
|
|
Post by vohveli on Aug 5, 2007 11:24:51 GMT 2
Keskiaikaisia tappokeinoja. Sägköruoli voisi olla tehokas.
Ja sehän ei perkule vieköön toiminu, tyydynkin vain kiroamaan sen kirotun koneen.
|
|
|
Post by saalistaja on Aug 5, 2007 13:31:05 GMT 2
Ja sehän ei petkule vieköön toimunu, tuudunkin vain kiroamaan sen kirotun koneen.
Petkule 8'D
No, taitaa se käydä niinkin. Tätä ei onneksi tarvitse kirota, vaikka välillä vähän tökkiikin.
|
|
|
Post by raato on Aug 5, 2007 13:40:46 GMT 2
No, taitaa se kädä niinkin. Tätä ei onneksi tarvitse kirota, vaikka välillä vähän tökkiikin.
Kädä. xD Kädäkädäkädä. Joo.
Muckanaghederdauhaulia on kylä Irlannissa.
|
|
|
Post by phantasmagoria on Aug 5, 2007 14:03:22 GMT 2
Muckanaghereddauhaulua on kylä irnallissa. Irnallissa Hieno kylän nimi. Joojoojoo, kyllä tuossa taitaa lukeakin niin, en vain ymmärrä sitä. Kukaan ei ole opettanut lukemaan, vaikka sinä opit jo nelivuotiaana!
|
|
|
Post by saalistaja on Aug 5, 2007 19:52:15 GMT 2
Joojoojoo, kyllä tuossa taitaa lukeakin niin, en vain ymmärrä sitä. Kukaan ei ole opettanut lukemaan, vaikka sinä oput jo nelivuotiaana!
Oput ~
Hmh, onko sinulla koskaan ollut tylsää ? Siis täysin tylsää ? Minulla katsos sattuu olemaan juuri nyt.
|
|
|
Post by R.I.P on Aug 5, 2007 23:05:47 GMT 2
Hmh, onko sinulla koskaan ollut tylsää? Siis täysin tylsää? Minulla katsos sattuu olemaan nyt.
Oho, jäi yks sana välistä. No jaa 8'D
Tuittupäät ne täydentävät toisiaan.
|
|
|
Post by niriro on Aug 6, 2007 6:47:49 GMT 2
Tuittuoäät ne täydentävät toisiaan.
Hih, "tuittuoäät" mitähän sekin mahtaa tarkoittaa?
Juokseminen ilman vailla päämäärää on saman kuin päätyä Tuonpuoleiseen.
|
|