|
Post by helo on Jul 29, 2008 20:15:56 GMT 2
No, en voisi sanoa, että pelkään, mutta inhoan hyönteisiä^^' Lähes kaikkia hyönteisiä, mutta perhoset, etanat, heinäsirkat, isot toukat ja sen sellaiset on kivoja 8) Pelkään... Joitakin eläimiä tietyissä tilanteissa. Esimerkiksi jos iso koira tulee muristen vastaan pimeällä kujalla, tai iso hevonen pillastuu ja käy kiinni tai jotain. Mutten nyt normaalioloissa pelkää oikein mitään eläintä.
Mikä on pahin pelkosi?
|
|
|
Post by sakura on Jul 29, 2008 22:24:15 GMT 2
En tiedä, pelkään hieman kaikkea :3 En oikein osaa sanoa peloistani pahinta, mutta joku pahoinpitely tai läheisen kuolema,
Mitä mieltä olet siitä, että kaikkialle tungetaan pääkallokuvioita?
|
|
|
Post by saalistaja on Jul 30, 2008 1:12:30 GMT 2
Hmmhmm. Olen tätä joskus analysoinut mielessäni, kun olen katsellut koulussa ohikulkevia ihmisiä. Itseasiassa, nykyään se rupeaa hieman ärsyttämään. Kyllähän minä toki pidän jossain määrin pääkallokuvioista, mutta ei niitä silti joka paikassa tarvitse olla. Minulla ei taida edes olla pahemmin missään vaatteissani - paitsi yhdessä paidassani, muttah. Isoina määrinä rupeaa jo hieman ottamaan päähän, koska useasti sanotaan, että se on tätä 'nykymuotia'. Ja minähän en halua seurata muotia millään muotoa D8 Että silleen.
Oletko käynyt ulkomailla? Missä?
|
|
|
Post by helo on Jul 30, 2008 11:01:11 GMT 2
Pienenä Tukholmassa, mutta en oikeasti muista siitä mitään Sellaisi a isompia matkoja on joku 8 vuotta sitten tehty viikon matka etelään, Kreikkaan, Rodoksen saarelle. Ja nyt vanhempana, itse asiassa viime syksynä, oli Pohjoismainen leirikoulu Norjassa 8) Viikon kesti sekin. Mutta hyvin vähän olen ulkomailla käynyt. Onko sinulla salaisuutta, jota et voisi kertoa kenellekään?
|
|
|
Post by Koji on Jul 30, 2008 12:07:50 GMT 2
En ole varma Oô Ehkä, ehkä ei. Jos kertoisin kavereilleni sen he kiusaisivat ja härnäsivät siitä koko loppu ylä-asteen.
Onko kaverisi koittanut parittaa sinua jollekkin? Tätä meidän porukassa harrastetaan joskus...
|
|
|
Post by saalistaja on Jul 30, 2008 13:03:27 GMT 2
Tshik. Tietäisit vaan. Menee ihan hermot sen kanssa välillä D8 *huitoo kaverinsa suuntaan* Mokomakin taliaivo ~
Mitä teet vapaa-ajalla, kun et ole tietokoneella?
|
|
|
Post by Koji on Jul 30, 2008 13:25:13 GMT 2
Muo on yritetty parittaa yhe meidä luokkalaise pojan kaa, näitte kohtalon seurauksien takia -___-
Piirrän, pelaan pleikkaa, katon leffoja... Kaikkee kivaa
Pidätkö The Sims-peleistä?
|
|
|
Post by sakura on Jul 30, 2008 18:15:28 GMT 2
No siis en nyt ihan tiedä :3 Pidin vielä muutama vuosi sitten erittäin paljon ja tälläkin hetkellä kaapista löytyy ykkösen sekä kakkosen kaikki osat, kamapaketit ja lisäosat. :3 Roolipelaus vie voiton.
Massan mukana kulkemista (vaatetus, musiikki ym); oman tyylin ja mielipiteen puuttuminen vaiko pelko erottautua joukosta?
|
|
|
Post by helo on Aug 5, 2008 9:20:45 GMT 2
Emmä tiedä x) Emmä yleensä koskaan edes kulje massan mukana, niin ei noista minuun ainakaan sopisi mikään. Joten ihan sama minkä noista valitsisin 83
Kenelle et haluaisi puhua tänään sanaakaan?
|
|
|
Post by Koji on Aug 11, 2008 16:56:25 GMT 2
Hm... En tiedä...
Millainen mielialasi on nyt?
|
|
|
Post by raato on Aug 13, 2008 11:26:33 GMT 2
Jännittyneen innostunut. Muutan lauantaina omaan kämppään joten IIIIH!
Kumpi sinusta tuli ensin, muna vai kana?
|
|
|
Post by saalistaja on Aug 23, 2008 10:53:20 GMT 2
Eh. Tuotah .. En oikeastaan osaa sanoa. *miettii* X3 Tuo on kerrassaan outo kysymys, joten en jaksa edes vastata siihen kunnolla. Onko lasi mielestäsi puoliksi täysi vai puoliksi tyhjä?
|
|
|
Post by Koji on Aug 24, 2008 12:19:23 GMT 2
En tiedä XD Kumpikin? Jos sinnne on puoleen väliin laitettu jtn niin se on puoli täysi. Ja jos on puolet juotu niin puoli tyhjä.
Pidätkö Salatuista Elämistä? En todellakaan..
|
|
|
Post by eterno on Oct 4, 2008 11:46:19 GMT 2
EN! Uudet näyttelijät on ihan pyllystä >.< Ne ekan tuotantokauden Saltut oli parhaimpia. Nykyään katotaan vaan simpsoneita 8''D
Oletko tulossa Tsukiconiin? hahaha xD
|
|
|
Post by saalistaja on Oct 9, 2008 18:32:51 GMT 2
Itseasiassa, olen. Sinäkin kenties? Odotan todella mielenkiinnolla sitä 83
Mitä kieliä osaat puhua? (Edes hieman.)
|
|