|
Post by saalistaja on Oct 10, 2007 14:27:23 GMT 2
Melkein. En kuitenkaan ole kovinkaan stressaava niitten suhteen.
Oletko vihainen kenellekkään tällä hetkellä?
|
|
|
Post by mew on Oct 10, 2007 14:29:03 GMT 2
Hmmm... Ainahan sitä jollekin on, edes ihan pikkuisen... Mutta suoraan sanottakoon, bilsan opelle. -.-
Miten yleensä purat vihasii?
|
|
|
Post by mammutti on Oct 16, 2007 16:50:49 GMT 2
Raivoan, tai yleensäkin tunteilen suurimmaksi osaksi yksin. Vihan puran ehkä parhaiten kuuntelemalla musiikkia ja vain lojumalla. Käymällä asiaa läpi, aina raivopurkausten välissä tietenkin.
Osoitatko rakkautesi pienillä eleillä vai julistatko sitä suurilla teoilla?
|
|
|
Post by helo on Oct 16, 2007 20:00:28 GMT 2
Pienillä eleillä, mutta myös suurilla teoilla. Harmi vain, ettei kukaan halua arvostaa minun rakkauttani. Tai sitten minä olen niin sokea, etten näe muiden rakkauden osoituksia. Tokkopa kukaan niitä kuitenkaan haluaa minulle antaa. Ne harvat ihmiset, joita minä rakastan, kohtelevat minua miten sattuu.
Milloin sinulla on syysloma?
|
|
|
Post by mew on Oct 17, 2007 10:24:57 GMT 2
Nyt! Woohooo! :>
Mikä kappale on todella koskettanut sinua?
|
|
|
Post by helo on Oct 17, 2007 18:34:17 GMT 2
Hmm... Aika monet ovat kauniita ja koskettaneet jotenkin, mutta ihan todella koskettanut minua? Hmm, meneepä vaikaeaksi. Mutta voin kyllä sanoa:
Herra kädelläsi ja Laula ihmisille
Ja monia muita kauniita kappaleita, joita voisin luetella vaikka kuinka.
Ärsyttävin kappale tällä hetkellä?
|
|
|
Post by saalistaja on Oct 22, 2007 17:26:59 GMT 2
Hmmmm. Tämä oli aika paha. Onhan niitä oikeastaan .. aika paljonkin. Nyt olisi ehkäpä se Anna Abreun biisi, joka soi tuolla koko ajan. Huomatkaa, että en ole tarpeeksi hyvällä tuulella, jotta voisin vaivautua kirjoittamaan sen biisin nimen. Muf.
Oletko koskaan ollut masentunut? Kuinka pahasti?
|
|
|
Post by anar on Oct 23, 2007 11:28:47 GMT 2
Njoo, no... Mitähän tähän nyt vastaisi. Olen ja olen tavallaan vieläkin, koska en pääse siitä eroon, se on vähän niin kuin varjo joka hiipii kantapäillä, vain puoli askelta jäljessä. Ja kuinkako pahasti... No, näinkin arkaluontoisesta asiasta voisin sanoa, että pahimmillaan mietin joka päivä eri itsemurhakeinoja ja mitä kirjoittaisin hyvästelykirjeisiin. Nykyään se on lähinnä... Mielensisäistä kamppailua ja henkistä pahaa oloa ja unettomia öitä. Silloin joskus saatoin olla nukkumatta tuntiakaan monia öitä, nykyään asiat eivät ole niin pahasti. Nykyään sentään hymyilen ja naurankin enemmän, että valoa kohti mennään, pikkuhiljaa.
Millä asialla/henkilöllä/esineellä/tavalla tai vastaavalla on tällä hetkellä eniten valtaa sinuun ja sinun elämääsi?
|
|
|
Post by helo on Nov 8, 2007 16:49:13 GMT 2
Öhöm... henkilöllä toisaalta, koska teen hänelle joululahjaa 8) Kyse on parhaasta kaveristani ja joululahja on "pikkuisen" työläs.
Millainen kännykkä sinulla on?
|
|
|
Post by payzki on Nov 13, 2007 16:29:05 GMT 2
Sellanen teinipuhelin, niinkuin ystäväni sitä kutsuvat, siin on ne vilkkuvalot tai ne. En muista mik'ä malli tai mitään ylipäänsäkkään muista siitä.
Kun olet pahasti masentunut, mitä teet?
|
|
|
Post by saalistaja on Nov 19, 2007 17:33:05 GMT 2
Itken, raivoan kaikille ja puren tyynyäni. Eikö olekkin hienoa?
Tärkein levy sinun levyhyllyssäsi?
|
|
Hiswa
Vastakuopattu
I wonder if they're going to miss it?
|
Post by Hiswa on Nov 25, 2007 12:07:18 GMT 2
Hm... Apulannan Eikä vielä edes ole ilta. ^^
Onko sinulla jokin kotieläin? Mikä?
|
|
|
Post by mew on Dec 5, 2007 13:49:50 GMT 2
Meillon kissa ja koira. Ne perinteiset ^^'
Miten käyttäydyt ollessasi niin ylitsevuotavaisen onnellinen, että itkettää?
|
|
|
Post by anar on Dec 9, 2007 23:08:32 GMT 2
No siis, jos minut ensinnäkin joku saisi sellaiseen tilaan, niin varmaan nauraisin ja itkisin ja hyppisin ja huutaisin. Enpä kyllä muista milloin näin olisi käynyt. Edellisessä elämässä ehkä?
Onko sinulla joulukalenteri ja jos on, maltatko avata luukut ajallaan vai rohmuatko kaiken kerralla?
|
|
|
Post by helo on Dec 28, 2007 14:31:17 GMT 2
Maltan 8) Kuvakalenteri oli. Kaunis~
Oletko koskaan ollut millään keikalla eturivissä? Olen~<3 Nightwishin~
|
|