|
Post by Koji on Jun 3, 2009 13:51:34 GMT 2
Esteellä oli tosiaan suuri vaikutus Akan elämässä ja tulisi aina olemaankin. Hän nyökkäsi Morfeukselle. "No tämä saattaa kuulostaa siltä, että olen hullu... Mutta minulla on kaksi persoonaa." vampyyri vastasi ja toivoi, että Mor sen uskoisi ja ei vaikka nauraisi. Ei hän ollut hullu. Vaikka se tosiaan saattoi siltä kuulostaakkin monen korvaan, mutta totuus se oli. Ja pahalaatuinen este, kun ei tiedä mitä toisessa persoonassaan sitten tekee.
|
|
|
Post by huyana on Jun 3, 2009 13:54:53 GMT 2
Saattaisi kuulostaa hullulta? Tuskinpa miehen kertomassa mitään saattamista oli, suoraan sanoen se kuulosti täysin kaistapäiseltä. Morfeus tuijotti Akaa tulkitsettomalla ilmeellä, mutta nyökkäsi lopuksi. "Kieltämättä se hieman hullulta kuulostaa, mutta uskon sinua. Täällä tormää monenlaiseen kaduntallaajaan, eikä jakautunut persoonallisuus olisi lainkaan kaavasta poikkeavaa. Montaa mieltä voidaan kuitenkin olla siitä, onko se hullua vai ei." Mies hymähti, laskien nyt toisenkin kätensä pöydälle. "Saisinko kysyä tarinaa kahden persoonallisuutesi takana?"
|
|
|
Post by Koji on Jun 3, 2009 14:03:09 GMT 2
Aka hymyili hieman. Mukavaa, että toinen uskoi häntä ja ei luullut miksikään mielisairaalasta karanneeksi. Kumminkin se saattoi kuulostaa hullulta, mutta ei se hänestä ollut. Mitä hän asialle mahtoi? Ei mitään. "Ei sen takana varsinaisesti ole tarinaa. Ei minulla aina ole ollut jakautunutta persoonaa, se tuli kun kuolin." vampyyri kertoi. Erittäin pimeää huumoria niiltä ihme Neuvoston jäseniltä vai mitä lie olivat. Ihme ettei muututtu joksikin hyttyseksi tai sellaiseksi ötökäksi.
|
|
|
Post by huyana on Jun 3, 2009 14:10:41 GMT 2
"Aivan aivan, pieni tervetuliaislahja Tuonpuoleiseen. Täällä ollaan perin nihkeitä antamaan mitään hyödyllistä tai miellyttävää", Mor naurahti kuivahkosti. "Itse pysyin täysin omana itsenäni, tai ainakaan en ole havainnut muutosta entiseen". Aurinko oli nyt laskenut mailleen ja ympäröivä kauppakeskus oli pimentynyt lähes täysin. Vain satunnaiset öljylamput toivat kellertävää kajoaan jalkakäytävälle. Asekauppa näytti lähestulkoon uhkaavalta moisessa hämärässä valaistuksessa. "Onko toisesta persoonastasi ollut haittaakin?"
|
|
|
Post by Koji on Jun 3, 2009 14:22:07 GMT 2
"Todella ihana lahja sitten olikin." Aka mutisi. Tuskin kukaan sai mitään erikoisempaa kykyä tänne tultassa tai sitten eivät vain tienneet asiasta mitään. Jotkut eivät saaneet vaikkapa mitään. Jotkut taas muuttuivat ihan kokonaan, vaikka eläimeksi. "On jonkin verran, kun siinä saatan vaikka hyökätä jonkun ystäväni kimppuun." vampyyri sanoi hieman synkästi. Aika oli kulunut hieman nopeasti täällä, kun nyt oli jo ihan pimeää ja aiemmin oli aurinko hieman paistanut. Aika lentää, kuin siivillä välillä.
|
|
|
Post by huyana on Jun 3, 2009 14:29:48 GMT 2
Vaikka Morfeuksella ei ollut kuin yksi persoonallisuus, niin hänellä oli jossain määrin sama ongelma. Hän ei voinut olla missään tekemisissä ihmisten kanssa, sillä silloin hänen itsekontrollinsa saattaisi pettää. Olisi perin ikävää syödä toverinsa. Onneksi Morfeus oli oppinut välttelemään ihmisiä perin taitavasti, joten tuskin tulisi ainakaan läheisiään surmaamaan - ulkopuolisia kyllä. "Se tietenkin on ongelmallista", mies myönsi.
|
|
|
Post by Koji on Jun 3, 2009 14:37:08 GMT 2
Ongelmallista tosiaan. Aka onneksi pystyi hillitsemään itsensä hyvin ihmisten seurassa ja ei heti hyökännyt näitten kimppuun. Vaikka jonkun veri tuoksuisi miten hyvältä. Itsehillintä oli hyvä oppia vampyyrina. "Niin on." hän sanoi. "Ja siinä on myös se huonopuoli, etten tiedä mitä olen tehnyt." punapää sanoi ja vilkaisi ulos. Ihmisiä ja muita ei enään paljoa ollut liikkeellä.
|
|
|
Post by huyana on Jun 3, 2009 15:00:44 GMT 2
"Kieroutunut huumorintaju sillä jollakin, joka meidän pieniä elämiämme näpertelee", mies huokaisi. Vilkaisu kelloon osoitti, että kaksikko oli viettänyt yhdessä jo useamman tunnin. Asiakkaitakaan ei näyttänyt tänäyönä liiemmin tulevan. "Jonkinlainen selitys olisi kyllä joskus mukava saada siitä, miksi olemme täällä ja mikä tämän kaiken tarkoitus on. Kenties olemme vain opettelemassa läksyjä, jotka jäivät elossa ollessamme oppimatta", Feus pohti ääneen. Hänen kätensä hamusi rätin tiskin alta ja mies alkoi pyyhkiä tiskin lasipintaa pölystä.
|
|
|
Post by Koji on Jun 3, 2009 15:25:21 GMT 2
Kierompi kuin korkkiruuvi... Mutta kai pitää olla nyt onnellinen, että ei pahemmin muututtu. "Tai sitten saimme vain uuden mahdollisuuden elämään ja parantaa tapamme, ennenkuin menemme muualle - siis Helvettiin tai Taivaaseen, jos niitä edes on." Aka sanoi. "Tyhmää sinänsä, ettei vampyyrit kumminkaan voi päästä muualle, kuin Helvettiin, että eipä ole suurta väliä mitä täällä tekee." hän jatkoi. Muinaiset taruthan kertoivat, että vampyyrit ovat kääntäneet selkänsä Jumalalle ja liittoutuneet Paholaisen kanssa. Ihan outoa..
|
|
|
Post by huyana on Jun 3, 2009 15:32:51 GMT 2
"Minä en usko Taivaaseen enkä Helvettiin", Morfeus tokaisi ykskantaan, kenties jopa tylynkin kuuloisesti. Hän oli lakannut uskomasta sellaiseen sinä päivänä, jolloin oli tappanut hyvän ystävänsä. Syönyt hänet. "Uskon kai jonkinasteiseen sielun kiertokulkuun. Nirvanaan en kuitenkaan usko, mielestäni sielumme kiertävät täällä ajasta ikuisuuteen", mies jatkoi, lopettaen tiskin pyyhkimisen. Lasipinta heijasti Morfeuksen kalpean kuvajaisen pinnastaan. "Sen tähden pyrin kai elämään aina siten, ettei minun tarvitsisi hävetä tekojani. Tosin tällä lajilla se on käytännössä mahdotonta, epäilen että tunnet samoin", mies hymyili ymmärtäväisesti.
|
|
|
Post by Koji on Jun 3, 2009 15:43:28 GMT 2
"En minäkään varsinaisesti mihinkään sellaiseen usko." Aka sanoi. Ei hän uskonut paljoakaan kumpaakaan paikkaan, mutta jotkut selittivät tätä toiseksi mahdollisuudeksi. Vampyyri kuunteli Morfeusta. Niin... Vampyyrina ja wendigona tai jonain muuna tämän kaltaisena olentona oli paha elää häpeämättä, kun piti tappaa pysyäkseen elossa. "Tunnen. On pakko tappaa välillä pysyäkseen itse elossa. Mutta sitähän ihmisetkin tekevät." Aka sanoi. "Mutta minun varmaan pitäisi mennä nyt. Oli oikein mukavaa jutella kanssasi, kenties poikkean tänne joskus uudestaan." hän sanoi ja meni ovelle. "Nähdään." sanoi vielä ja lähti.
----------------------------- Kitoos x)
|
|
|
Post by huyana on Jun 3, 2009 15:51:14 GMT 2
Morfeus vilkaisi jälleen kelloon, joka oli kieltämättä vierähtänyt eteenpäin. "Niin, aivan. Toivottavasti vielä törmäilemme. Kiitoksia vielä kerran avusta pienen varkaani kanssa", Morfeus hymyili. Mies työnsi rätin takaisin tiskin alle ja kiersi ovelle saattelemaan Akaa. "Näkemiin", Mor vielä huikkasi katoavan selän perään.
[Tos tos ^__^]
|
|