|
Post by hewwo on Jan 14, 2009 21:16:21 GMT 2
Hymyilee ja halaa toista pitkään. "Ei... Et sä ole pakottanut mihinkään... Mä... Olen pahoillani. Mä vaan... Itken liikaa. Mä-- Mä yritän vähentää. Tiedän että se on säälittävää, anna anteeksi." Jali sanoo ja suutelee sitten toista. Vahingossa. Pitkään. Mutta se tuntui niin hyvältä. Hän ei halunnut lopettaa. Eikä päästää irti. Hän jäisi siihen asumaan.
|
|
|
Post by Koji on Jan 14, 2009 21:26:14 GMT 2
Aka hymyili, vampyyrin hymy oli tavallaan aika hassu, kun ihan tahtomattakin kulmahampaat näkyivät. "Se oli mukava kuulla. Ja ei se mitään säälittävää ole." hän sanoi ja vastasi sitten suudelmaan. Hän tahtoisi jäädä ainiaaksi Jalin luokse, mutta eihän tiennyt milloin vaihtaisi seuraavaksi persoonaa ja kerkeäisikö sitten pois tarpeeksi aikaisin. Jalia ei enään satuteta. "Haluan olla aina kanssasi, niinkauan kuin on vain mahdollista." vampyyri sanoi.
|
|
|
Post by hewwo on Jan 14, 2009 21:33:59 GMT 2
"Aka..." Pyyhkii kyyneleensä. "Kyllä minusta vielä mies tulee, eikö niin?" Jali virnisti ja puraii toisen alahuulta varovasti. "Ja... Aka... Mä... Rakastan sua." Jali katsoi vampyyriä vakavasti ja silmät taas hohtaen. Ihan sama. Ihan sama vaikka vampyyri raiskaisi häntä päivästä toiseen, vaikka toinen satuttaisi häntä pelkästä huvista. Kyllä Jali antaisi toisen tehdä sen. Kunhan hän saisi toiselta vastarakkautta...
|
|
|
Post by Koji on Jan 14, 2009 21:43:28 GMT 2
Aka hymyili ja nyökkäsi. "Tottakai tulee. Miksei muka tulisi?" puheli lempeästi. Hänen hiuksensa olivat hieman sekaisin, mutta silti hän näytti oikeastaan aika hyvältä. Joko se johtui siitä, että oltiin vampyyri tai vain ulkonäöstä. "Minäkin rakastan sinua aina ja ikuisesti." punatukkainen sanoi. "Voisi sanoa, että veit sydämmeni ellei sitä oltaisi jo viety..." lopussa viittasi siihe, että eihän hänellä sitä sydäntä enään ollut ja komea arpi oli oivana todisteena rinnassa. Silti hänen sydämmensä kuuluu Jalille.
|
|
|
Post by hewwo on Jan 14, 2009 21:57:34 GMT 2
Jali hymyil ja käpertyi toisen syliin. "Käykö jos alan nukkumaan? Päässä hieman pyörii.. En enää ikinä juo yhtäkään olutta..." Naurahtaa ja katsoo sitten toista kysyvästi. "Vai haluatko vielä... Tehdä jotain...?" Jali katsoo toista selvästi flirtaten ja vihjaillen.
|
|
|
Post by Koji on Jan 14, 2009 22:03:49 GMT 2
Aka vaihtoi asentoaan hieman mukavemmaksi ja silitteli Jalin päätä. "Käy, käy. Ei se minua haittaa." hän sanoi. Ei hän voinut kieltää sitä, että toinen menisi nukkumaan. Menkööt vain, jos väsyttää. Tai päässä pyörii, mitä nyt vain. Aka virnisti pienesti ja suukotti Jalia poskelle. "Haluatko itse?"hän kysyi. Toinenkin saisi päättää välillä jotain, ei hän tahtonut itse päättää kaikkea.
|
|
|
Post by hewwo on Jan 14, 2009 22:37:38 GMT 2
Jali virnisti. "Jaa-a. Kyllähän sitä tekisi mieli... Mutta. Tai no... En tiedä mitä tapahtuu jos kiihotun tarpeeksi, tai siis." Jali punastui. Hän tarkoitti lähinnä sitä, että oli puolidemoni. Hän tiesi, mitä tapahtuisi jos hän olisi vihainen, mutta entäs sitten kiihottunut... Ne kaksi tunne tilaa eivät kuuluneet Jalille. Jali suuteli toista ja pyysi kielellään sisälle pääsyä.
|
|
|
Post by Koji on Jan 15, 2009 16:54:25 GMT 2
"Sano vain, jos tahdot. Päätä itse." Aka sanoi ja silitti vielä hieman Jalin poskea. Vampyyri vastasi suudelmaan ja sulki sitten melkein automattisesti silmänsä. Suudelmista piti nauttia. Hän antoi Jalin tulla sisäänsä. Aka halasi samalla Jalia, hän tykkäsi haleista ja muutenkin hellyyden osoituksista, kun niitä on niin harvalta saanut.
|
|
|
Post by hewwo on Jan 15, 2009 22:46:23 GMT 2
Jali suuteli vain toista kiihkeämmin, kosketellen toista joka paikasta. Hän niin halusi toista. Sanaakaan ei mahtunut väliin, pelkkää suuseksiä.
Mutta jokin silti tuintui oudolta. Sisältä päin. Eihän Jali okeastaan halunnut edetä näin nopeasti. Tuntui kuin se olisi jokin muu... No, ainakin Jalilla ja Akalla olisi jotain yhteistä. Tosin, ei ihan samassa merkityksessä... Jali aavisti pahaa ja lopetta raskaasti huohottaen katsoen Akaa silmät levällään. "E-e-en voi... En saa!" Hän änkytti ja nousi ylös.
|
|
|
Post by Koji on Jan 16, 2009 14:10:10 GMT 2
Aka suuteli Jalia parhaansa mukaan ja aika märästikin. Varoen kumminkin, ettei satuttaisi toista kulmahampaillaan. Vampyyri ei oikeastaan olisi tahtonut vielä lopettaa suudelmaa, olisi tahtonut jatkaa vielä kauan. Hän katsoi Jaliin hieman huolestuneena. "Jali, mikä nyt?" Aka kysyi ja nousi istumaan. Vampyyri oli huolissaan Jalista ja pelkäsi, että itse teki jotain väärin tai... Jotain?
|
|
|
Post by hewwo on Jan 17, 2009 13:10:50 GMT 2
Jali katsoi Akaa suoraan silmiin. "Ah.. Aka. Anteeksi. En voi." Poika sulki silmänsä ja istui alas, Akan syliin. "Mun.. Pitää kertoa sulle j-jotain." Jali katsoi hieman nolona pois päin, ja sitten taas Akaan. "Minä... Minä olen oikeasti... De-demoni.", Jali änkyttää ja puree huultansa. "Tai siis... En kokonaan. Se on vähän niinkuin sinulla, Aka, muttei ihan kuitenkaan. Minä... Osa minusta kuuluu jollekin muulle." Jali, joka oli juuri tunnustanut olevansa puolidemoni, halasi Akaa hartaasti. Pieni virnistys nousi tämän kasvoille. Hän oli miehekkäämpi kuin koskaan. Kroppa oli täysin sama, mutta silti, tuntui kuin se olisi paljon miehekkäämpi, vahvempi... Jali, tai tässä tapauksessa Demoni, nuolaisi Akan kaulaa. Kyllä, kaikki pervot, irstaat, miehiset ja vihaiset tunteet kuuluivat Demonille. Kaikki muu Jalille.
|
|
|
Post by Koji on Jan 17, 2009 17:53:09 GMT 2
Aka katsoi Jalia huolestuneena. Mikä nyt toisella oli? "Ei se mitään, niinkuin jo sanoin. Ja kerro vain." hän sanoi ja halasi toista hellästi takaisin. "Ymmärrän, Jali. Olit puolidemoni tai et niin rakastan sinua, muista se sitten aina." vampyyri sanoi ja rutisti hieman Jalia. Kumminkin niin ettei satuttaisi toista. Aka toivoi, että Jali tietäisi, että hän rakastaa tätä aina. Vaikka toinenpersoona sanoisi mitä. Melkein huomaamattaan rupesi taas silittelemään Jalin hiuksia.
|
|
|
Post by hewwo on Jan 22, 2009 21:59:36 GMT 2
"Mutta Aka... Et ymmärrä. Minä tapan sinut. Niin minä tein äidillenikin. Hän oli elämässäni ainut ihana ihminen, ja tapoin sitten hänet...." Jali naurahtaa hennosti ja katsoo toista tiiviisti. Niin jännittyneellä katseella, jotenkin verenhimoiselta. "Minä olen tappaja, honey..." Jali lähentyi toista ja suuteli tätä tulisesti. "Ah! Sä maistut hyvältä..."
|
|
|
Post by Koji on Jan 22, 2009 22:08:29 GMT 2
Aka kuunteli Jalia ja koitti hymyillä. "Jali, muista se etten ole ihan normaali. En kuole niin helposti ja voinhan lähteä pakoonkin." hän sano. 'Tai luulen etten kuole samalla tavalla kuin toiset vampyyrit...' Vampyyri tunsi Jalin jotenkin muuttuneen, olisikohan se se demoni puoli? Asian varmisti tuo tappaja-sana... Aka kumminkin pyrki pysymään rauhallisena. Suudelmasta vampyyri yllättyi pienesti. "Eh.. Kiitos." hän mutisi ja mietti hieman pakoreittiä. Ihan alastomana ei viitsisi ainakaan lähteä pomppimaan minnekkään, takin ottaisi ainakin mukaansa. Se riittäisi... Katsoo nyt vaan mihin tämä rupeaa menemään. Kuolla Aka ei tahoisi, olisi yksi paikka vain mihin mennä.
|
|
|
Post by hewwo on Jan 22, 2009 22:28:00 GMT 2
Jali kaatoi Akan sängylle ja naurahti. "Ah... Kultaseni. Mua panettaa. Joten, jos harrastat kanssani kiltisti raakaa seksiä, voin säästää henkesi." Jali nuolaisi Akan huulia ja näykkäsi hieman tämän kaulaa. Tästä tulisi raakaa. Demoni puristeli vampyyrin reisiä kipeästi. Liian kauan hän oli ollut vangittuna sen pienen Jalin ruumiissa. Kiimaisena kuin mikäkin piski, mutta voimatta tekemään mitään. Jali oli aina ollut oma itsensä, ei koskaan suuttunut tai tehnyt mitään tuhmaa. Mutta nyt... Tuo suloinen pieni poika teki virheensä. Hänen olisi pitänyt tietää että nämä tunteet kuuluivat Demonille. "Ja kuules... Jali ei tajua yhtään mistää mittää, joten minä vähän selvennän... Tämä kroppa kuuluu oikeasti minulle! Ei Jalille! Minä vain osaan käyttää sitä oikein." Demoni tarrasi hellemmin hampaillaan toisen alahuuleen, repimättä sitä kuitenkaan irti, vaikka halu oli kyllä kova...
|
|