|
Post by R.I.P on Sept 26, 2007 18:32:55 GMT 2
Syksy tulee kohisten - ja kohta talvikin - ja kaamosaika lähestyy. Kaamos taas on varsin otollista aikaa Tuonpuoleisessa, joten otetaankos tästä kaikki ilo irti, eiköstä juu? Nyt pitäisi siis saada pientä keskustelua TP:n tapahtumien suhteen. Pyhäinmiesten päivä, eli halloween, on varma juhlan aihe. Olemme Martsan kanssa suunnitelleetkin, että pitäisimme pienet halloweenpippalot, eikä kyllä mitkään pienetkään vaan karkelot, joissa nostetaan jalat kattoon ja vedetään persaus pään yli - jos näin voin asian ilmaista. Ongelma lienee myös, että kuinka tämän juhlan toteutamme käytännössä. Helppohan se toki on suunnitella^^' Offline-pelissä se ehkä venyisi liian pitkäksi, mutta online-peli taas saattaisi olla aikamoista sähläystä, jos isolla porukalla pelataan. Yksi vaihtoehto olisi jakaa juhlapeli pienempiin osiin, jos jotkut haluavat pelata juhlanhumua pienemmällä porukalla. Tässä kuitenkin kuuntelisin mielelläni teidän ehdotuksianne. Mitään ajatuksia? Sitten seuraava asia olisi tämä juoni. Onko se tarpeellinen vai pärjätäänkö näin juonetta? Ja jos juonta haluaisitte, niin olisiko kenties ehdotuksia? On harmillista, etteivät ihmiset ole hakeutuneet mafiaan '
|
|
|
Post by raato on Sept 26, 2007 20:31:38 GMT 2
Ei mitään juonia, pliiiiiiiiiiiis! D8 Ei ainakaan sellaista, mihin on pakko mennä tavalla tai toisella mukaan.
Oon varmaan vain väsypöhöissä, mutta minusta online-sähläys sopisi juhlameiningille hyvin. Mene ja tiedä.
Lyhyestä virsi kaunis.
|
|
|
Post by saalistaja on Sept 26, 2007 20:50:12 GMT 2
Hoo, tuo juhlaidea kävisi minulle muuten, mutta hahmoni ovat molemmat .. miten sen nyt sanoisi .. rajoitteisia. En ole vaan koskaan nähnyt ihmissutta (varsinkaan susimuodossa) hyppimässä jossain juhlissa, eikä Ashley oikein ole sellainen .. haamu. :'> Ilmaisen itseäni lyhyesti. Online-pelit ovat minulle aika tuskaa, en ole hyvä siinä. Pitäähän sitä kuitenkin oppia. Toisaalta, minulle on aivan sama.
Juonesta ei ole kummempia ehdotuksia. Duh.
|
|
|
Post by R.I.P on Sept 27, 2007 9:38:18 GMT 2
Juonta ei tarvita, jos kukaan ei sitä kaipaile Mutta tuosta pelistä. Online-peli olisi jees, mutta siihen pitää sitten säännöt kehitellä, jotta se kävisi kaikille. Saalistaja, on mahdollista että hahmosi osallistuu/osallistuvat juhlaan offlinepelissä esimerkiksi pikkukaduilla tai jossain muualla. Juhlahumu ei rajoitu ainoastaan paikkaan, jossa ne pidetään. Näissä sivupeleissä, jotka halutessaan siis voi tehdä offlinellä, on kuitenkin oltava tietty aikaraja, jolloin ne on saatettava loppuun - ei olisi järin mukavaa jos ne jatkuisivat loputtomiin, eihän? ^^'
|
|
|
Post by saalistaja on Sept 27, 2007 14:01:22 GMT 2
Mjuu, ei tietenkään :'> Mietin asiaa. Arethusa ei varmaankaan osallistu minkäänlaiseen juhlintaan - se on niin yrmy, että saisi kukatkin kuihtumaan. Ashley voisi ehkä johonkin pienimuotoiseen, ehkä vähäksi aikaa. Ne molemmat ovat vähän sellaisia : 3
|
|
|
Post by helo on Sept 29, 2007 9:36:37 GMT 2
Ei mitään juonia tarvita x) Jos tarvitaan, tyypit voivat itse kehitellä sivujuonia 83 Ei ainakaan mitään sota/tunkeilija-juttua, non niin kauhean kliseisiä
Ja tuosta juhlasta, kuulostaa kivalta 8) Online-pelin kannalla olisin, jos saan vanhemmilta luvan istua kauemman aikaa koneella. Ja pari pientä peliä on aina toki kivempi, kuin yksi iso, ettei pelaaminen mene siihen, että pääsee itse laittamaan viestin kerran tunnissa^^' Ja kun on kyse online-pelistä, pitää muistaa, että viestit eivät sitten saa olla mitään romaaneja x)
Mutta joo, juhlien kannalla olen 8) Ja... juonta laitetaan sitten, kun ihmiset tulevat sitä ruinaamaan^^'
|
|
|
Post by phantasmagoria on Oct 1, 2007 19:08:09 GMT 2
No ei mitään juonia tarvita 8)
Pippalot~ Phantasmagoria tuskin alkaa pistää jalalla koreasti (ellei saa jotain vettä väkevämpää) mutta Shinjiru sinne varmaankin voisi pölähtää.
.. *näkee sielunsa silmin Veronican ja Jullen jossain nurkassa.. Tekemässä.. Iloisia asioita*
|
|
|
Post by R.I.P on Oct 3, 2007 7:33:48 GMT 2
No hyvä 8) Eli juonta ei siis tarvita, ihanaa! *ei olisi jaksanut ryhtyä säätämäänkään*
Phantsu juotetaan känniin. ........................*nosebleed*
Öh. Niin. XD Onkos tuo pyhäinpäivä tänä vuonna 3.11, vai? Olen aina onnistuneesti hieman pihalla näistä juhlapäivistä. Halloween on pyhäinpäivän aattona vai olenko nyt ihan väärässä? Eli siis 2.11. Jos homma hoidetaan online-pelinä niin se tietysti alkaisi perjantaina, mutta mihin kellon aikaan? Kuinka kauan ihmiset ovat valmiita pelaamaan? Jos online-peliä pelataan, voitaisiin homma hoitaa siten, että pelataan niin kauan, kunnes ihmiset ovat kaikonneet ja jatketaan lauantaina johonkin tiettyyn kellon aikaan. Hahmojaan ei ole pakko vetää pois perjantaina jos itse joutuu lähtemään. Ne voivat jäädä hilluskelemaan juhlakansan joukkoon aina lauantaihin. Kuinka moni olisi halukas tähän juhlaan osallistumaan?
|
|
|
Post by nel on Oct 3, 2007 8:18:58 GMT 2
Yoo~! *ei ole jaksanut osallistua keskusteluun aikaisemmin*
Tuota, minä voisin ainakin osallistua, jollei minulle nyt mitään menoa tule (=kaverini tule tänne. Hän tulee ja menee miten tahtoo, joten en tiedä kuin pari päivää ennalta, onko hän tulossa vai ei.. tosin meidän piti pitää jonkinlaiset juhlat, ovatkohan ne juuri tuossa..? *muminaa*). Itse olen koneella klo 17.30-20.00 näin.. normaalisti, saatan tosin olla yhdeksäänkin jos kivaa on (tai mennä pelaamaan ja kurkkia välillä, mitä porukat puuhaavat). Eli siis viimeistään yhdeksältä häipyisin.
Juuh, ja pyhäinpäivä on 3.11, kävin tarkistamassa asian XD
|
|
|
Post by mew on Oct 7, 2007 9:17:03 GMT 2
Eli onkos noiden pippaloiden nyt tarkoitus olla sitten perjantaina 2.11.? Vaiko lauantaina? Nimittäin perjantaina en pääsisi paikalle niin mitenkään... Ratsastus on illalla juuri siihen aikaan, mihin olette juhlia suunnitellut. *parkuu* Lauantaiksihan pääsisin täysin ongelmitta Victorin ja Michelin kanssa, mutta se perjantai ei kyllä käy minulle, ei niin millään, että sitten joudun vain lipumaan syrjään näistä karkeloista >___< Mutta pyhäinpäivähän on 3.11.? Anteeksi, olen ihan pihalla nyt... Kumpana päivänä juhlat pidetään? :'D
|
|
|
Post by payzki on Oct 10, 2007 18:42:44 GMT 2
Waah. Nyt vasta huomasin, tai kiinnitin huomioni tähän. Mm. Artemis ja Michihän tulevat mielellään, jollei jotain muuta menoa tule itselleni siksi päiväksi. Katsotaan nyt...Olen itse hieman ulkona, en tiedä, minä päivänä juhlat nyt siis oikeastaan pidetäänkään? Eijaksaajatella.
|
|
|
Post by R.I.P on Oct 12, 2007 8:38:13 GMT 2
Eikös Halloween ole pyhäinpäivän aattona? Eli siis 2.11, koska pyhäinpäivä on 3. päivänä.
Juhlat luultavasti jatkuvat lauantaina, jolloin Matti Myöhäisetkin pääsevät mukaan. Mutta jos aika ja päivämäärä eivät käy niin voimme toki sopia jonkin muun ajankohdan.
Ehdotuksia otetaan vastaaaan. 8'D
|
|
|
Post by helo on Oct 16, 2007 16:37:11 GMT 2
Perjantai kuulostaa hyvältä päivältä, koska on viikonloppu ja minullakin olisi mahdollisuuksia olla pidempään koneella 8) Ja sitten juhlat tietysti voisivat jatkua vielä online peleinä lauantaina ja miksei vaikka vielä sunnuntainakin. Tietysti, jos jotkut pelaavat jotain suurta ja merkityksellistä peliä offlinella, se peli saa tietysti jatkua sitten pidempään^^' Mutta pääosin perjantain ja siitä eteenpäin 8)
|
|
|
Post by Martsa on Oct 21, 2007 13:45:19 GMT 2
Minäkin olen ollut täällä melkein aktiivinen. *hiipii jostain nurkasta*
Mutta eipä minullakaan tähän sen enempää kommentoitavaa ole koska olen aika lailla samaa mieltä kaikesta mitä täällä on suunniteltu 8) (Ja koska ollaan Toksin kanssa tästä puhuttu jo ihan IRL.)
Ja onneksi tuo päivä ja kellonaika on minulle melko sama koska olen koneella muutenkin joka päivä ja harvemmin sammutan sitä ennen kahtatoista ellei satu netti menemään alta niin kuin ikävä kyllä joskus käy. XD
Mut siis. Yay. Halloween. Luciano juottaa Annan känniin ja tekee pahoja.
|
|
|
Post by raato on Oct 21, 2007 18:26:41 GMT 2
Ymmärsinkö nyt oikein? Pyhäinpäivän aattona olisi kunnon halloween-juhla online-rellestys? Sehän olisi, hitto vie, MUIKEAA! Raato tulee ja juo ittesä känniin ja Sylfia varastaa boolin.
|
|