Yuki
Haudasta noussut
|
Post by Yuki on Jan 1, 2008 21:49:30 GMT 2
Tänne siis tulevat kaikki ne raapustukset, jotka olen Tuonpuoleiseen liittyen piirtänyt. En ota tällä hetkellä pyyntöjä taikka tradeja vastaan, kiitos. ----------------------------------------------------------------------------- When I saw you...Arvausleikki kesti ehkä.. öö.. puolituntia, ennen kuin Koji-chan tuli ja arvasi nämä kyseiset hahmot x>. Silvia ja Eirihän ne siinä koulun käytävällä törmäävät (luultavasti viimeisen luokan kevät). Juu, elikäs, vesiväreillä on tämä tekele tehty ja halusin kokeilla jotain uudempaa tekniikkaa tässä näin. Olen ihan tyytyväinen lopputulokseen vaikka olisin voinut vielä ihan vain hieman hioa taustaa, mutta olkoon. Pidän väreistä (kerrankin), sillä pelkäsin, että pilaisin koko kuvan. Olen vielä enemmän tyytyväinen, että sain enemmän kuin yhden hahmon piirrettyä suhteellisen fiksusti yhdelle paperille! Juuri näihin kahteen erottuvaan hahmoon olen tykästynyt, tai no jos totta puhutaan, rakastan heitä (hahmoina siis)~ Olkaapa hyvä ihmiset. Nauttikaa. PS. Ja tosiaan, skanneri pilasi värit melkein kokonaan, yritin oikeasti pelastaa ne. Luonnossa ne ovat haaleammat ja enemmän suklaanruskeat (tarkoitan epämääräisiä ihmishahmoja taustalla). Yritän selvitä kamalasta vääryydestä skanneriani kohtaan... Ja sokeria pohjalle: saatte verrata luonnosmötikkää tuohon valmiiseen työhön menemällä tänne. Kommentit piristävät huikeasti. Edelliset arttiset:-Samuel-Silvia
|
|
Shiroi
Vastakuopattu
Can I beat him? ♡
|
Post by Shiroi on Jan 1, 2008 22:03:25 GMT 2
Tätä kerkesinkin jo kommentoida aikaisemmin, mutta silti: se (köh, - hän) on ihana<3 Rakastan siun tussausta ja noita ihania hohtomuumisieniä, joiden valo heijastuu Silvian mekosta. Ilme on niin Silvia että~~ (hää katsoo selvästi rakasta Eiríkur puolisoaan). Ryppyjen fanitus, hohtosienifav ja Yukin piirtämät naiset (ja miehet) fanitus~<3
|
|
|
Post by cash on Jan 2, 2008 15:30:51 GMT 2
Hömnn.. Olet hyvä piirtämään ,sen nyt näkee sokeakin. *hymähtää* Tästä huomaa kauniisti tuon sinun söpön piirtotyylin. Kerrassaan suloinen! Värit on kivoja, ehkä vähän haaleita, mutta osaat kuitenkin värittää oikein n__n Hehkuviaa sieniää..~~ *nuoleskelee niitä* Voi kuinka herkullisia hehkuvia sieniä.. <3<3 Määä raaakaaastaan hehkuvia sieniä.. Hieno todella, olen tosi huono kertomaan mitenkään rakentavia kommentteja.Mutta ainahan minä yritän n___n
|
|
Yuki
Haudasta noussut
|
Post by Yuki on Jan 2, 2008 17:56:24 GMT 2
Heha, kiitoksia kommenteista ^^ Ne ovat aina yhtä tervetulleita. Värit ovat haaleat, koska skanneri pilasi ja vaalensi niitä, syyttäkäämme siis sitä! En arvannu että noista sienistä tulisi tuollainen fanitus xD Kiitoksia vielä kerran : P
|
|
|
Post by helo on Jan 3, 2008 10:33:27 GMT 2
Oi o_____o
Onpas suorastaan upea kuva. Piirtotyylisi on hieno, ei liian animemainen minun makuuni. Toinen jalka taipuu ehkä vähän hassusti, muttei välitetä siitä~ Ja tuo tussaus *____* Miten olet osannut tehdä nuo hameen kaikki rypyt ja nuo hiukset ja tuon paidankin rypyt? Miksen minä osaa ;_; ? Todella aidon näköistä jälkeä ja väritys on jotain liian ihanaa. Kaikki valot ja varjot on huomioitu värityksessä todella hyvin ja puuväreillä vielä! Mahtavaa! Plussaa siitä, että työ on tehty käsin ja puuväreillä 8))
Mutta tämä on upea kuva. Haluatko antaa minulle piirtotaitosi? Tai ainakin opettaa miten piirretään noin. Kipusit heti yhdeksi parhaaksi piirtäjäksi, joita tiedän~
|
|
Yuki
Haudasta noussut
|
Post by Yuki on Jan 3, 2008 19:02:49 GMT 2
Voi kiitos rakentavasta kommentista ^^ Joo, se jalka on vähän hassu ja siihenkin on oma syynsä x) (Saa aina melkein jokaisesta aiheesta revittyä 'hyvän' tekosyyn) Katsokaas, paperin reuna tuli inhottavasti eteen, eikä antanut minun piirtää jalkaa kokonaan suoraksi ja ja... blaah blaah. Tutkailin sinun hahmosivuasi ja osaat kyllä piirtää, ihan oikeasti : p Piirtotaito on kyllä suuresti kiinni harjottelusta, ilman sitä en olisi juuri tässä x) Olen nyt päivälleen harjoitellut ihmisen piirtämistä kolmisen vuotta (huhuh, onko siitä oikeasti noin kauan?). Ja toivon todellakin että piirtotaitoni on kehittynyt, ja kun vertaa vanhoihin kuviin, niin ehkä se pitääkin paikaansa... Ää, miksi mie taas alan selittämään.... *harrastaa yksinpuhelua* Parhaaksi piirtäjäksi? Tämän kuulen ensimmäistä kertaa ' Kai se on positiivinen asia? ^^'
|
|
Hiswa
Vastakuopattu
I wonder if they're going to miss it?
|
Post by Hiswa on Jan 5, 2008 14:12:13 GMT 2
OH MY GOD. Siis.. ö___________________________________________ö Menin aivan mykäksi kun näin tuon kuvan. Siis niin.. Niinn.. UPEA. Fantastinen! Loistava! Siis.. Nuo kaikki ihanat vaatteiden yksityiskohdat, tausta.. Sienet. Hiukset, naama. Ah. <3 Sie oot kyllä minun listallani paras ihmistenpiirtäjä jonka kanssa oon ollu samassa roolipelissä. 8DDD *Syö kuvan hiukset*
|
|
Yuki
Haudasta noussut
|
Post by Yuki on Jan 5, 2008 17:38:35 GMT 2
Awww, reaktioiden katsominen on kyllä minun puuhani x) Kiitoksia kivoista adjektiiveista ^^ *kuulee jo toisen kerran* Listallasi paras... jopas on : D Aaaa, sinne meni Silvian hiukset.... Sori Shiro xD
|
|
|
Post by huyana on Mar 3, 2008 16:55:10 GMT 2
Ohhoh, onpas siinä kaunis kuva! Ensinnäkin line on todella taidokkaasti tehty ja huomaa, että piirtelet enemmänkin. Väritys on myös taidokasta, ihania varjostuksia! Hiuksetkin olet saanut ihanan ilmavan näköisiksi. Taustakin on hauskasti suunniteltu ja asettelu toimii mielestäni hienosti. Ainut asia, mikä kuvassa tuppaa hieman häiritsemään, on tytön oikea jalka. Mielestäni se taipunee hivenen liikaa sisäänpäin? Tai tottahan toki sitä jalkansa saa vastaavanlaiselle mutkalle väännettyä, mutta eipä se ainakaan kovin rento asento enää ole. jalat myös tuntuvat tarkemmin katsottuna katoavan jotenkin hieman hämärästi hameen suojiin. Kokonaisuus on kuitenkin erittäin taidokas, minä pidän ^___^ Hahmokin on mukavan ilmeikäs.
|
|
|
Post by saalistaja on Mar 3, 2008 17:05:17 GMT 2
Ohhoh. Enpäs ole aikaisemmin oikeastaan näin epäaktiivisena huomannut, että Yuki ja Shiroi ovat tännekkin ryömineet o___o Vallan ihanaa <3 Ja semmonen nättimys kuten aina, ettäh. Kyl se ihmusten piirtäminen tosiaankin onnistuu Yukilta, voin vaan kadehtia, hahah. Tykkään kuusta <:
|
|
Yuki
Haudasta noussut
|
Post by Yuki on Mar 3, 2008 20:35:40 GMT 2
Huyana: Kiitoksia rakentavasta kommentista ^^ Ne ovat enemmän kuin tervetulleita ja on kyllä mukavaa lukea kriittisempääkin : P Hyvä että ihmiset osaavat huomata virheitä ja korjaavat sitten sanoin. Valitettavasti työtä ei voi enää korjata sen jälkeen kun sen on jo tehnyt... Olisi muuten aika kätevää. Kiitos vielä kerran *kumarrus*
Saalistaja: Katsos, tuttuja täälläkin päin! : D Kiitos, mutta kadehtia ei tarvitse ^^'' Heh, kuu on aika möllö x)
|
|
JiiBee
Vastakuopattu
tell me would you kill to save your life
|
Post by JiiBee on Feb 21, 2009 1:08:08 GMT 2
AAAAWWIIEESS!! <3<3 Tämä on aivan ihana ja todellakin täydellinen yllätys! Samppa on aivan itsensä, rauhallinen ja rento. Sori, ei nyt tuu mitään rakentavaa palautetta ku oon niin shokissa täällä ruudun takana x'D Mutta kiitokset Yukille, teen parhaani ja yritän vastata peliin viikonloppuna ;3 *halirutisglomp*
|
|
Yuki
Haudasta noussut
|
Post by Yuki on Feb 21, 2009 11:05:16 GMT 2
Haha, siun reaktio xP Ole hyvä vain, ei se mitää, vaikkei rakentavaa kommenttia tule, tuo käy aivan mainiosti ^^ *melkein saa happea*
|
|
|
Post by Koji on Feb 21, 2009 11:34:37 GMT 2
Oho... On muute upee Tykkaan, en loyda valittamista mistaan. Ihanat hiukset ja kaikki X3
|
|
Yuki
Haudasta noussut
|
Post by Yuki on Feb 21, 2009 14:07:31 GMT 2
Heh, paljon kiitoksia ^^ Usko pois, siinä on paljon virheitä minun silmillä katsottuna xP
|
|