|
Post by Koji on Jun 19, 2009 21:17:38 GMT 2
Uw... *paskafiilis* Juhannus meni niin pieleen ku vaa pysty. Kaikinpuolin on paska olo. Ärsyttää, ku yhes ropes tahtoisin hahmolleni jonkuu seurustelukumppanin ja seuraa mut kukaa ei oo viittin laittaa sinne mitää viestii. Mut aina kaikki muut saa sen 5 päivän sisäl, mut vittu kukaa ei taho mun seuraks. Ja muutenki kaikki vitun vanhat asiat painaa vieläki....
|
|
Aeris
Vastakuopattu
|
Post by Aeris on Jun 20, 2009 16:14:17 GMT 2
Hah ha, tiistaina lähti päästä hiukset. Nyt ne on muutaman sentin luokkaa. Ihana olo treeneissä, kun eivät jää mattorandorissa aina väliin.
Suomalainen messu oli varsin mielenkiintoinen. Käytiin perheen voimin kuuntelemassa tänään, kun saimme naapureilta kyydit kuplavolkkareilla. Siistä meininkiä. Tosin omaa uskonkuvaa voisi kai kuvata pakanalliseksi, niin iski pieni ahdistus loppuvaiheen käännyttämisosiossa. Mutta kansantanhuinen musiikki kuulosti todella hienolta.
Ja nyt kun muistaa, niin hyvvää jussia ja kesäpäivänseisausta koko foorumin väelle : )
|
|
|
Post by huyana on Jun 21, 2009 11:25:32 GMT 2
Voii, ikävää kun Koji-Chanin juhannus ei mennyt aivan putkeen. Toivottavasti nyt on jo kuitenkin parempi fiilis ^__^ Ja minultakin myöhästyneet juhannuksen toivotukset!
En ymmärrä, miksi olen nykyään niin huono keskittymään lukemiseen. Nytkin on ollut jo pidemmän aikaa yksi _hyvä_ kirja kesken, mutta en vain pysty keskittymään lukemiseen. Ei hyvä, etenkään opiskelujen kannalta. Jos nyt saisin vaikka nollattua tässä kesäloman aikana aivoni senkin suhteen, että taas syksyllä jaksaisin keskittyäkin johonkin.
|
|
|
Post by Koji on Jun 28, 2009 16:26:38 GMT 2
Ärsyttää, ku kaikki pelit jumittaa sikanaa <____< ois kivaa päästä pelailemaan.
|
|
|
Post by hewwo on Jun 30, 2009 13:09:06 GMT 2
Hi hei! Saatiin mun siskon kanssa 4 euron lisämaksulla expressillä meiän peruukit tuleen, eli ne tulee ajoissa. >3< mikä tarkoittaa sitä että me saadaan meidän cossi. jea.
Kaikki jotka tulee Animeconiin voi sitten bongailla Akitoa ja Agitoa, kaksi samanpituista, örveltävää, vähänVÄHÄN samannäköistä, toinen ruipelo, toinen paksumpi (-> thats meh!), pakkopaidoissa. : 3 tulkaa sanoo moi jooko? ollaan siellä jokainen päivä. >___>
|
|
Lazie
Vastakuopattu
|
Post by Lazie on Jun 30, 2009 15:15:40 GMT 2
Moipz : ) Pitää ehkä yrittää soluttautua porukkaan nyt, kun tuli tännekin liityttyä.
Vitsi kun tuntuu, et kaikki on menossa animeconiin ;0 Tosin ehkä se johtuu siitä, että kaikki ropetyypit on aina kiinnostunu kaikesta tollasesta. Mutta hah minä en mee, vietän kesääni kaikissa turhissa koirajutuissa juoksennellen 8) Pari tuntia, ja pitäs lähtee agikurssin pääsykoetestiä suorittamaan. Kiva kun on varmaan kolkyt lämmintä, koira tollanen karvanen turilas niin se kuolee sinne kentälle kuumaan ja on varmaan tosi laiska muutenkin. No, onneks sen ei tarttee kovin vireessä olla, toi on niin löysä koe, et kun menee vähän sinne päin niin pääsee läpi.
Vois ehkä kohta uskaltaa hakee seuraakin... kunhan vähän keräilen itteeni njoo.
|
|
|
Post by hewwo on Jun 30, 2009 15:32:49 GMT 2
Oi koiria Meidän koira on sellanen sekopää että ollaan käytetty sitä tasan kaks kertaa näyttelyissä eikä oo enempää uskaltanu. o___o Ois se kyllä kiva jos vois tosiaan ton koiran kanssa tehäkin jotain mutta se on vaan niiin riitapukari että jos se näkee jonkun toisen uroskoiran niin ei oo enää omatkaan raajat turvassa. >: D Joskus muutama vuos sitten yritettiin kouluttaa sitä agilityyn, ja hyvinhän se oppi. Mutta se ei vaan jaksa keskittyä. Tylsää. Oisin halunnu käyä sen kaa kilpailussa ja kaikissa "turhissa koirajutuissa". XD
|
|
|
Post by Koji on Jun 30, 2009 20:58:13 GMT 2
Jos meidän koiruus näkee toisen koiran se haluu heti mennä tutustumaa xD
Animecon <3 ah ihanaa miten pian se on... Voisi kerätä viestejä lisää, kun idea viidenteen hahmoon muhinoi hyvin päässä x)
|
|
Lazie
Vastakuopattu
|
Post by Lazie on Jun 30, 2009 23:44:16 GMT 2
Oi, mitä koiria teil on? : D Miulla on vuoden ikäinen shelttinarttu, kisaan sillä näyttelyissä ja tokossa. Ensi vuonna toivon mukaan agiliidossakin sitten! Samasta taloudesta löytyy kans kastroitu seropiuros, mutta se on porukoitten.
Hihi olin ajotunnilla : ) Ekalla koskaan! Nyt osaan vähän ajella. Eikä sammunu auto kuin kerran, ja silloinkin sentään mäkeen eikä nolosti tasaiselle. Tästä lähtee.
|
|
|
Post by saalistaja on Jul 1, 2009 0:07:34 GMT 2
Kappas Larakin täällä : ) Varsin mukava yllätys nähdä tuttuja naamoja.
Ainiin shittiä se Animeconkin oli olemassa .. piti mennä, mutta nyt on sen verran systeemejä, että taitaa mennä pois aikataulusta .____.
|
|
Aeris
Vastakuopattu
|
Post by Aeris on Jul 1, 2009 7:37:48 GMT 2
Ääh, tahtoo koiran... puolitoista vuotta oltu ilman koiraa ja kovasti haluaisi uuden. Välillä tulee kotiin päästessä tyhjä olo, kun mitään ei säntääkään ovella vastaan : '(
Animeconiin en taida olla lähdössä, jos sisko lähtee omaan miittiinsä samana viikonloppuna. Ei kauheasti harmita, en ole kauheasti asennnoitunutkaan mihinkään lähtemään.
Hah, pisti kyllä hävettämään tässä yksi päivä kun piirtelin omista hahmoistani kuvia. Tuntui kaikenlaista olennaista jo unohtuneen niistä ja joutui lunttaamaan hahmosivuilta mites ne jutut nyt oli. Taitaa alkaa ikä iskeä.
|
|
|
Post by hewwo on Jul 1, 2009 8:23:29 GMT 2
Mour mour. Minullakin on sheltti. : D tässä vasta pari päivää sitten täyttänyt 6 vuotias uros. Ja vaikka ikää koko ajan tulee lisää niin energia ei lopu koskaan D: Sais kyllä jo mun mielestä väsyä... No eipä ole minun huoleni enää syksyn jälkeen kun lähden opiskelemaan Raaheen ja koira jää perheelle. Mutta jokin pieni elukka olisi kiva hommata sinne mukaan, kaveriksi. Eläimet osaavat olla vain sellaisia rauhoittavia otuksia, varsinkin kun joutuu outoon paikkaan yksinään 16 vuotiaana. ;___; Pientä kissaa olen kyllä ajatellut... Mutta seeprakalakin olisi riittävä Tai miksei pieni ja paksu kultakala. <3 Tai miten olisi vaikka hai? XDDD Noh, koiraa ei ainakaan tule, sille ei ole niin paljon aikaa. ... Äääh taas mä tein tän! Kirjota ja kirjotan ja vielä vähän kirjotan. Hirvee kirjotusvimma töissä vaikka oikeesti mun pitäs kirjottaa mun työnantajalle sähköpostia. Ookei, lopetan nyt tän turhan pälisemisen >____>
|
|
|
Post by Koji on Jul 1, 2009 12:17:38 GMT 2
Meillä on 4 vuotias Cavalier kingcharlesinspanieli poika x)
Iloinen veijari, odottelee aina kun tulee kotiin ja on niin iloinen, kun tulee kotiin.
|
|
Lazie
Vastakuopattu
|
Post by Lazie on Jul 1, 2009 15:15:21 GMT 2
Salsa joo, oli pakko : D Tuli liikaa ideoita joita piti päästä jotain kautta toteuttamaan hih.
Sheltit on tykkejä : D Mie onneks saan ton omani mukaan jahka ensi vuonna (toivon mukaan!) muutan pois. Tarkotus ois teettää sillä pennutkin, jos se vaan on terve kaikin puolin. Hirveästi on jo pennuista tullut kyselyitä. En kyl tajua, kun ei tuo nyt mikään megahieno elukka ole ;0 Ois ihan hirveetä, jos vaan joutus muuttamaan ja sit ei oiskaan mitään elukoita. Nyt etenkin kun on tottunu et niitä on aina enemmän tai vähemmän nurkissa pyörimässä.
Joo siis etenkin, jos ei hirveen usein vaikka jotain hahmoa piirrä tai muutenkaan siitä kuvia kattele, niin heti unohtuu kaikki yksityiskohdat! Piti yks kesä tehdä kansio, mistä löytyy kaikkien profiilikuvat, että voin vaikka miiteissä antaa sieltä kuvia malliksi jos artteja piirrellään. Ite kun ei voi muistaa.
|
|
|
Post by saalistaja on Jul 6, 2009 1:46:32 GMT 2
Meillä on joku kämänen suomenajokoira, joka nytkin jossain mökillä on :'D Sen kanssa ei oikeen pysty tekemään mitään muuta kun metsästämään huoh.
Lars, sama tunne tulee joskus. Mukavaa kuitenkin, että tulit tännekin ; 3 Hauskaa, taidat olla kaikissa roolipeleissä, missä minä olen. Ainiin, paitsi siinä yhdessä, mutta se lagaa sen verran, että sitä nyt ei olemiseksi voi sanoa.
Ooi semmosia Miben pentuja ois nasta nähdä <3 : D
Minäkin unohtelen hahmojen ulkonäköjä helposti, varsinkin jos on semmonen joku monimutkanen väritys/kuviointi/tai jotain, minkä voi unohtaa helposti. Sitten töppäilen niitten kanssa ja ihmettelen, kun en muista omia hahmojani. Haha pitäs vähän tännekin jotain piirrellä, kun en muista yhtään omia hahmojani täällä ainakaan ulkonäöltä.
Huomenna ripari D: tai no, onhan se ihan jees ja kaikkee. Joutuu vaan oleen siellä sitten koko ens viikon ja pari päivää enemmänkin. Toivottakaa onnea sinne tuskaan.
|
|